7.00 - 8.00 - Schodzenie się dzieci. Gry i zabawy służące realizacji pomysłów dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.

8.00 - 8.45 - Zabawy muzyczno-ruchowe. Zabawy integracyjne w grupie oraz ćwiczenia zgodne z tematyką kompleksową.

8.45 - 9.00 - Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne i porządkowe przed śniadaniem.

9.00 - 9.30 - Śniadanie.

9.30 - 10.00 - Zajęcia dydaktyczne prowadzone z całą grupą będące realizacją treści podstawy programowej wspomagających dzieci w wychowaniu i kształtowaniu we wszystkich obszarach edukacyjnych.

10.00 - 10.30 - Zabawy w kącikach zainteresowań, z rówieśnikami. Zajęcia dodatkowe.

10.30 - 11.15 - Spacery, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy na świeżym powietrzu.

11.15 - 11.30 - Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne i porządkowe przed obiadem.

11.30 - 12.00 - Obiad - I danie.

12.00 - 12.30 - Zabawy relaksacyjne i muzyczno-ruchowe z udziałem nauczyciela.

12.30 - 13.00 - Obiad - II danie.

13.00 - 14.15 - Kształtowanie zachowań prozdrowotnych - zapewnienie dzieciom różnych form relaksu w sali i zabawy o nieznacznej aktywności umożliwiające odpoczynek po posiłku, realizacja pomysłów dzieci.

14.15 - 14.30 - Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno-sanitarne i porządkowe.

14.30 - 15.00 - Podwieczorek.

15.00 - 17.00 - Organizowanie różnorodnych zabaw, jako stymulatora rozwijania aktywności dziecka w sali lub na powietrzu. Praca indywidualna oraz dydaktyczno – wyrównawcza w sali lub w ogrodzie. Praca z dzieckiem zdolnym. Rozchodzenie się dzieci.