7:00 – 8:00 Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, dydaktyczne, inne przy niewielkim udziale nauczyciela. Schodzenie się dzieci.
8:00 – 8:45 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę. Zabawy ruchowe organizowane przez nauczyciela. Czynności porządkowo-gospodarcze. Ćwiczenia poranne
8:45 – 9:00 Zabiegi higieniczno-sanitarne, przygotowanie do śniadania.
9:00 – 9:30 Śniadanie.
9:30 – 10:45 Zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego (zajęcia dodatkowe).
10:45 – 11:45 Zabawy wynikające z własnej aktywności dzieci, zabawy ruchowe, zabawy i gry sportowe, zabawy swobodne i organizowane przez nauczyciela w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze.
11:45 – 12:00 Czynności higieniczno – porządkowe, przygotowanie do obiadu.
12:00 – 12:30 Obiad.
12:30 – 13:00 Ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie muzyki poważnej, bajkoterapia.
13:00 – 14:15 Zabawy dydaktyczne organizowane przez nauczyciela, ćwiczenia graficzne, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć dydaktycznych, praca indywidualna z dziećmi, zajęcia z oferty dodatkowej przedszkola. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.
14:15 – 14:30 Czynności higieniczno-porządkowe. przygotowanie do podwieczorku.
14:30- - 15:00 Podwieczorek.
15:00 – 17:00 Zabawy badawcze, zabawy taneczne, swobodne w kącikach zainteresowań. Indywidualna praca lub w małych zespołach stymulacyjna, korekcyjno – kompensacyjna. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Rozchodzenie się dzieci.